Co všechno obsahuje nabídka ML Trade s.r.o. ?
Zjednodušeně vše, co se týká oboru 3D reklamy. Ať jsou to tisíce nejrůznějších reklamních předmětů, nebo prakticky všechny metody nanášení loga.
Specifikem ML trade s.r.o. je individuální přístup k zákazníkovi, který není obsloužen „strojově“ stylem „máme-nemáme“, ale vždy se snažíme maximálně vyhovět jeho požadavkům, konzultovat a navrhovat nejvhodnější řešení. Proto se na nás často obracejí firmy, kterým jejich současný dodavatel není schopen, nebo ochoten obstarat nějaký specifický předmět. V naprosté většině u nás uspějí.
Chodí nám množství katalogů reklamních předmětů, ve kterých se jen těžko orientujeme.
Ano, prodírání se desítkami katalogů je zdlouhavé a vyčerpávající. Za 25 let působení známe v ML Trade stovky výrobců a dodavatelů po celém světě, takže víme o čem mluvíme. Na základě našich dlouholetých zkušeností jsme připraveni předložit Vám nezávaznou nabídku reklamního zboží tak, aby přesně vyhovovala Vašemu oboru podnikání a Vaší reklamní strategii, aniž byste se museli prodírat stohy materiálů.
Co ovlivňuje konečnou cenu reklamních předmětů ?
Základním kamenem jsou dlouhodobé dobré kontakty s výrobci a velkododavateli, což ovlivňuje primární cenu výrobků. K tomu přistupují standardní náklady jako doprava, potisk, balení a manipulace se zbožím. Nezanedbatelnou složkou je pak obchodní přirážka, která odráží nejen nutný zisk, ale i nadstandardní a mnohdy zbytečné a nepřiměřené náklady na pořizování luxusních sídel a firemních vozidel, dlouhodobého skladování zboží, vlastní propagaci, rozesílání stovek a tisíců katalogů, které většinou skončí v koši atd. Toto vše se samozřejmě musí projevit v konečné ceně. Naši zákazníci mají tu výhodu, že je těmito vícenáklady nezatěžujeme.
Velkou roli hraje čas, respektive termín dodání. Pokud zákazník připravuje reklamní akci s dostatečným předstihem, lze realizovat dodávky přímo od výrobců z Asie, nejlépe vodní cestou, která je sice zdlouhavá, nicméně ekonomicky výhodná. Tímto způsobem lze snížit cenu minimálně o třetinu.
Jaké způsoby nanášení loga používáte ?
Při volbě technologií je nutno vzít v úvahu nejen tvar, velikost a materiál předmětu, ale i estetické hledisko a v neposlední řadě hledisko ekonomické. Běžně používanými metodami jsou tamponový tisk, sítotisk, laser, pískování, ražba, transfer, výšivka.